אורטל עורכת דין

גישור

פרידה היא אף פעם לא דבר פשוט ורבים מאתנו מודעים היטב לכך שהליכי גירושין עלולים להיות מכוערים ופוגעים. מעבר לכך שאנחנו מפרקים את המשפחה, אנחנו גם צריכים להתמודד עם כל הנושא של חלוקת הרכוש, מה שמסביר מדוע לא מעט זוגות בשנים האחרונות מחפשים דרך לקצר את התהליכים. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם החלטתם שאתם רוצים להתגרש ואתם תוהים מה הדרך הנכונה עבורכם? חושבים על גישור ואתם עדיין מתלבטים? דעו שהגעתם בדיוק למקום הנכון. עוה״ד אורטל שמואל מגיעה עם ניסיון רב שנים בכל מה שקשור לדיני משפחה. לכן, בין אם אתם חושבים על הליך גירושין רגיל ובין אם אתם חושבים על גישור, איתה תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ומקצועיות.

מהם היתרונות של הליך גישור?

כפי שהשם מעיד, המטרה של הגישור היא כמובן לגשר על הפערים בין הצדדים. לכן אחד מהתנאים הבסיסיים שיקבעו האם הגישור יצליח במקרה שלכם או לא, זו השאלה האם אתם מוכנים ורוצים להגיע לעמק השווה. האם תהיו מוכנים לשמוע, להשמיע ולהקשיב? והאם אתם מוכנים לוותר ולעשות צעד לקראת הצד השני? גישור, אגב, הינה שיטה שהולכת ונהיית מקובלת יותר ויותר לא רק כאשר מדברים על גירושין אלא גם בעוד מקרים רבים אחרים של מחלוקות בין אנשים. היתרונות של הליך כזה ברורים, כאשר בראש ובראשונה הדברים נעשים בדרך נעם. לא צריך לריב או לבזבז זמן יקר על דיונים אינסופיים בבתי המשפט, מה שיסייע לכל אחד מכם להתחיל את פרק ב׳ בחייו הרבה יותר מהר. כמו כן, גישור גם יעלה לכם בדרך כלל הרבה פחות לעומת תהליכים משפטיים ארוכים ולכן גם במובן הזה זו יכולה להיות בחירה לא רעה בכלל. לכן, אם אתם רוצים להתגרש ולעשות את זה מהר, בלי לפגוע אחד בשני או בבני המשפחה האחרים ובלי שזה יעלה לכם יותר מידי, גישור זו בחירה טובה.

גישור עם עורכת דין מנוסה

אם תעשו חיפוש מהיר באינטרנט תגלו שלא מעט עורכי דין הם גם מגשרים. עם זאת, לא כל אחד מהם הוא איש מקצוע שאתו תרצו ותוכלו לעבור את התהליך הזה ולכן ברור מדוע אתם מתלבטים. השאלה האם הגישור יצליח במקרה שלכם, כפי שקורה בהרבה מקרים אחרים, או לא, תלויה בין היתר בעוה״ד שאליו תפנו. לכן כדאי שתכירו את עוה״ד אורטל שמואל, כי מעבר לניסיון של שנים רבות, היא מביאה איתה גם ידע רב. היא ליוותה לכל אורך הדרך הרבה מאוד זוגות שבחרו להיפרד והיא הצליחה לעשות זאת בצורה מקצועית ואדיבה. לכן, אם אתם מחפשים את השילוב הנכון שבין פרידה מהירה, לא כואבת וכמה שפחות מורכבת, גישור עם עוה״ד אורטל שמואל זו בחירה נכונה. אין טעם לדחות את הדברים כך שאם כבר הגעתם למסקנה שאתם רוצים לפרק את החבילה, למה שלא תפנו עוד היום אל עוה״ד המקצועית? היא זמינה עבורכם תמיד ובכל עת היא תשמח לעזור לכם. אתם מוזמנים להתקשר ולקבוע פגישה ראשונה גם אם אתם רק רוצים לקבל פרטים נוספים אודות התהליך כדי לבחור את הדרך הנכונה עבורכם.

גישור