יפוי כח מתמשך

יפוי כוח מתמשך –
הבחירה הנכונה לשליטה על העתיד שלך

חושבים על העתיד? ייפוי כוח מתמשך הוא הפתרון המושלם עבורך. מדובר בכלי משפטי מתקדם שמעניק לך את האפשרות להחליט היום איך ייראו חייך מחר, גם במקרים שבהם תאבד את היכולת לקבל החלטות בעצמך. באמצעות ייפוי כוח מתמשך, תוכל למנות מיופה כוח מהימן שיפעל בשמך, וידאג לכל העניינים האישיים, הרפואיים והכלכליים שלך בדיוק כפי שתגדיר מראש.

למה כדאי לך לערוך ייפוי כוח מתמשך?

במקום להסתמך על החלטות חיצוניות או על מינוי אפוטרופוס שייקבע על ידי בית המשפט, ייפוי כוח מתמשך מעניק לך שליטה מלאה והנחיות ברורות למיופה הכוח. כך תוכל להיות בטוח שענייניך האישיים והרכושיים ינוהלו בדיוק כפי שתכננת, בצורה שמבטיחה שקט נפשי וביטחון לעתיד.

מה אפשר לכלול בייפוי כוח מתמשך?

  1.  עניינים אישיים: קביעת החלטות לגבי אורח חיים, טיפול רפואי, מקום מגורים וכל עניין אישי אחר שחשוב לך.
  2. עניינים רפואיים: הנחיות ברורות על טיפולים רפואיים שיינתנו לך או יימנעו ממך בעתיד.
  3. עניינים רכושיים/כלכליים: ניהול נכסים, חשבונות בנק, השקעות ועוד, בהתאם להוראותיך.

מי צריך ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך מתאים לכל מי שרוצה לשמור על השליטה המלאה בחייו ולהבטיח שכל החלטה חשובה תתקבל על ידי מישהו שהוא בחר. זהו פתרון שמיועד לאנשים שאכפת להם מהעתיד שלהם, ורוצים להבטיח שכל מה שיקר להם יטופל בדיוק כפי שהם רוצים.

איך זה עובד?

ההליך פשוט ומבוצע באמצעות עורך דין מוסמך. בתהליך זה, תגדיר את מיופה הכוח ואת הסמכויות שתעניק לו. לאחר החתימה, המסמך יופקד אצל האפוטרופוס הכללי וייכנס לתוקף רק במצב שבו תאבד את היכולת לקבל החלטות בעצמך. כך, תוכל לישון בשקט בידיעה שכל מה שחשוב לך מוגן ומטופל.

למה עכשיו?

אין זמן טוב יותר מעכשיו לדאוג לעתיד שלך. ככל שתקדים לערוך ייפוי כוח מתמשך, כך תוכל להיות בטוח שענייניך האישיים, הרפואיים והכספיים ינוהלו בדיוק לפי התוכנית שלך. תהליך מהיר, פשוט ומעניק לך שקט נפשי לעתיד בטוח ומוגן!